Spółka powstała z inicjatywy osób działających na styku marketingu, reklamy i badań. Na początku koncentrowaliśmy się głównie na realizacji projektów badawczych, jednak przełomowym momentem było stworzenie laboratorium eyetrackingowego dla Telekomunikacji Polskiej w 2005 roku. To doświadczenie otworzyło przed nami nowe możliwości – od tego czasu systematycznie rozwijamy ofertę o kompleksowe rozwiązania badawcze: od doradztwa, przez budowę infrastruktury, aż po wdrożenia i szkolenia.
Już w 2006 roku zrealizowaliśmy pierwszą dostawę sprzętu badawczego i szkolenie dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Od tamtej pory dostarczyliśmy ponad 300 systemów eyetrackingowych i przeprowadziliśmy ponad 400 badań dla firm, instytucji naukowych i agencji badawczych w całej Polsce.
Poza typowymi badaniami konsumenckimi czy psychologicznymi, realizowaliśmy też niezwykle ciekawe projekty w nietypowych środowiskach: zakładach karnych, kokpitach pilotów liniowych, z operatorami sił specjalnych, kontrolerami lotów i przy analizie ergonomii maszyn leśnych. Trudne, niestandardowe projekty to nasza specjalność – z ciekawością i ciekawością czekamy na kolejne.